Сайт учителя школи №1 м.Селидового Реви Л.В.
П`ятниця, 15.12.2017, 20:50

 2014

Меню сайту
Форма входу
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




 

Аналіз  роботи МО  вчителів інформатики   м .Селидового  за  2013 рік

 


План роботи міського методичного  об’єднання вчителів інформатики м.Селидового на 2014 рік

 

 

Практичний семінар вчителів інформатики     «Використання методів активного навчання при вивченні курсу « Сходинки до інформатики» відповідно до державних стандартів початкової загальної освіти»

 

26.02.2014     ЗОШ № 1      12.00

Мета: Розширити та удосконалити теоретичні знання та  практичні уміння з питання викладання інформатики у початковій школі.  Допомогти в організації професійного самовдосконалення та самоосвіти вчителів. Надати методичні рекомендації щодо впровадження  Державного стандарту початкової загальної школи.

Перебіг семінару

І. Організаційний  момент.

1.1.  Реєстрація учасників семінару

1.2.  Ознайомлення учасників з планом роботи.     Щелконогова Т.О., методист ММК

 ІІ. Теоретична  частина.                                                     

 2.1 Особливості організації навчальної діяльності  при проведенні уроків « Сходинки до інформатики». Перегляд презентації.

                                               Щелконогова Т.О., методист ММК

2.2   Інформатика у 2 класі. Специфіка організації уроків. Перегляд презентації.

                                      Рева Л.В., керівник МО вчителів інформатики          

  2.3  Доцільність використання ігрової технології на уроках інформатики. Перегляд фрагментів уроків та їх обговорення.      ( Вчителі) 

  2.4 Документація кабінету інформатики.

  ІІІ Практична частина.

3.1   Створення та використання відео-уроків  при вивченні інформатики  ( Рева Л.В.)

3.2  Перегляд  відео- уроків

3.3 Використання програми Camtasia Studio 7 для створення відео. Практична робота

 

  

 

 

 

 

:

Практичний семінар вчителів інформатики

Дата проведення: 15.10.2014р.

Місце проведення: ЗОШ №2

Початок семінару: 11.00

 

Тема. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках інформатики. Організація науково-дослідницької  діяльності  учнів.

 

Мета. Розширити та удосконалити теоретичні знання та практичні уміння вчителів з питання розвитку творчих здібностей учнів, роботи з обдарованими дітьми. Сприяти організації роботи з  професійного самовдосконалення та самоосвіти вчителів.

 

План проведення семінару

І. Організаційний момент.

1.1. Реєстрація учасників семінару.

1.2. Ознайомлення з планом роботи.                                      Єлістратова Л.Г., методист ММК

 

ІІ. Теоретична частина.

2.1. Від творчого вчителя до творчості учнів. Технологія  розвитку творчих здібностей дітей.

Єлістратова Л.Г., методист ММК

2.2. Метод проектів у розвитку творчих здібностей учнів на уроках інформатики.

Полішко Л.І., вчитель інформатики ЗОШ №6

2.3. Організація науково-дослідницької діяльності учнів . Перегляд презентації.

Рева Л.В., вчитель інформатики ЗОШ №1,

керівник міського МО

2.4.Із досвіду організації науково-дослідницької роботи учнів.

Черняк О.Є., вчитель інформатики ЗОШ №13

2.5. Про проведення веб-марафону «Викладання інформатики в основній школі: нові горизонти інформаційних технологій».

Рева Л.В., вчитель інформатики ЗОШ №1,

керівник міського МО

2.6. Документація кабінету інформатики. Про особливості зміненої програми з інформатики у 5 класі.

Рева Л.В., вчитель інформатики ЗОШ №1,

керівник міського МО

ІІІ. Практична частина.

3.1. Доцільність використання ігрової технології на уроках інформатики. Перегляд фрагментів уроків та їх обговорення.

Зайцева Н.В., вчитель інформатики ЗОШ №2

3.2. Знайомство з програмою вивчення сліпого десятипальцевого  набору тексту.

Хацько Т.М.,вчитель інформатики ЗОШ №2

3.3. Розвиток творчого потенціалу інтелектуально обдарованих дітей з системами управління базами даних Access. Практична робота.

 

Хацько Т.М.,вчитель інформатики ЗОШ №2

 

ІV. Підведення підсумків. Опитування щодо планування роботи на наступний рік.