Сайт учителя школи №1 м.Селидового Реви Л.В. | Головна Реєстрація Вхід |
Субота, 20.04.2024, 06:09 |
Вітаю Вас Гість | RSS |
Аналіз |
|
Аналіз роботи МО вчителів інформатики м.Селидового за 2012 рік. У 2012 році члени методичного
об’єднання вчителів інформатики працювали над розв’язанням першочергових
завдань навчання та виховання учнів за сучасних умов. З урахуванням рівня організації
навчально-виховного процесу, особливостей учнів, учителів члени методичного
об’єднання вчителів інформатики працювали над вирішенням методичної та виховної
проблем: «Формування інформаційної культури на уроках інформатики шляхом
впровадження активних методів роботи» та «Створення
оптимальних умов для розвитку та саморозвитку особистості учня, спрямованих на
поліпшення розумових та фізичних можливостей, оволодіння знаннями та вміннями з
основ наук про здоров’я та пропагування здорового способу життя». У всіх закладах міста забезпечені умови для фундаментальної загальноосвітньої підготовки з предмету інформатики. Заняття з інформатики в закладах проводяться на базі навчальних комп'ютерних комплексів, але в багатьох школах техніка не відповідає сучасним вимогам, комп'ютери потребують переоснащення, тому що техніка застаріла. Склад вчителів, які мають стаж роботи вчителем інформатики:
Стан викладання iнформатики в школах мiста здiйснюють 14 викладачiв iнформатики. Мають фахову спецiальнiсть викладачiв iнформатики вчителi ПолiшкоЛ.Ι., ЯкiвчикО.В., ВоронаА.О., Кобец О.О. та Черняк О.Є., математики (6), вчитель хiмiï та бïологiï (3). Основні напрямки роботи МО: 1. Організація активної адресної допомоги вчителям у використанні передових технологій для формування розумової та інформаційної культури учнів у процесі викладання інформатики. 2. Використання педагогічних програмних засобів на уроках інформатики. Організація та проведення уроків з використанням програмних засобів. 3. Забезпечення вчителів матеріалами методичного характеру (в електронному варіанті). 4. Вдосконалення педагогічної майстерності. 5. Підготовка учнів до олімпіад. 6. Демонстрація позитивного творчого досвіду (на уроках і позакласних заходах та заняттях). Творчі звіти вчителів. 7. Інформаційно-методичні наради. 8. Використання проектної методики для формування навичок мислення високого рівня на уроках інформатики. Учителя самостійно добирають засоби подання теоретичного матеріалу (презентація, що відображається на екрані за допомогою мультимедійного проектора, презентація, що відтворюється на екранах учнівських комп’ютерів, спільна робота учнів та учителя над документом в середовищі локальної мережі тощо) і визначають форму проведення практичних робіт (робота з елементами досліджень, спільна робота в Інтернеті, лабораторні роботи, тренувальні вправи, проектні роботи, практикуми). Оскільки на етапах актуалізації, мотивації та безпосереднього вивчення теоретичного матеріалу уроку учням пропонується перегляд презентаційних матеріалів в електронному вигляді, методика проведення кожного уроку ретельно опрацьована вчителем із урахуванням зазначених вище санітарних норм. У роботі методичного об’єднання
поєднуються колективні, індивідуальні форми роботи, застосовуються нетрадиційні
методи їх проведення, зорієнтовані на особистість кожного вчителя, на зростання
його педагогічної майстерності й задоволення запитів учителів-практиків. Було проведено 2 практичні семінари за темою «Пошуки шляхів забезпечення якості навчання на уроках інформатики»( Селидівська гімназія) та «Використання інтегрованих уроків як засобу формування функціональної компетентності школярів» (школа № 26). Матеріали цих заходів розташовані на сайті http://reval09.ucoz.ru/index/2012_r/0-99. Організація результативної участі школярів у конкурсах, олімпіадах - нелегка праця, яка потребує високого рівня фахової майстерності педагога. Слід зазначити, що не всі школи приймають участь у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з інформатики. Постійними учасниками міського етапу олімпіади з інформатики є учні Селидівської гімназії. Але майже всі школи міста приймали участь в міській олімпіаді по інформаційним технологіям. Важливим аспектом роботи зі здібними учнями є залучення їх до участі в альтернативних конкурсах. Позитивним є зростання учасників Всеукраїнського конкурсу з інформатики «Бобер» - 166 учнів (116 учнів у 2012 р.). У конкурсі взяли участь учні 5 шкіл: гімназії, ЗОШ № 1, ЗОШ № 2, ЗОШ № 6 та Української ЗОШ № 13. Запровадження в навчально-виховний процес шкіл інформаційно-комунікаційних технологій є вимогою часу. Протягом року продовжують роботу сайти гімназії, ЗОШ № 1, ЗОШ № 2, ЗОШ № 6, Гірницької ЗОШ№17 та блогу Української ЗОШ № 13. Але не всі школи
мають свої сайти. Тому одним із першочерговим
завданням на наступний навчальний рік є створення та наповнення шкільних
сайтів. • Допомога вчителям в організації самоосвіти. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright MyCorp © 2024 Сайт управляється системою uCoz |