Сайт учителя школи №1 м.Селидового Реви Л.В.
Неділя, 24.09.2017, 15:13

 Аналіз роботи

Меню сайту
Форма входу
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




 

Аналіз

роботи МО  вчителів інформатики

м.Селидового  за  2010 рік.

У 2010 році вчителі міста Селидове працювали над проблемою « Удосконалення професійноï кваліфікаціï педагогічних кадрів, підвищення результативності та якості освіти шляхом впровадження компетентнісно- орієнтованого підходу в навчально-виховний процес».

Основні напрямки роботи МО:

1.                                   Організація активної адресної допомоги вчителям у використанні передових технологій для формування  розумової та інформаційної культури учнів у процесі викладання інформатики.

2.                                   Використання педагогічних програмних засобів на уроках інформатики. Організація та проведення уроків з використанням програмних засобів.

3.  Забезпечення вчителів матеріалами методичного характеру   (в електронному варіанті).

3.      Вдосконалення педагогічної майстерності.

4.      Підготовка учнів до олімпіад.

5.      Демонстрація позитивного творчого досвіду (на уроках і позакласних заходах та заняттях). Творчі звіти вчителів.

6.      Інформаційно-методичні наради.

7.      Використання проектної методики для формування навичок мислення високого рівня на уроках інформатики.  

      Склад вчителів, які мають стаж роботи вчителем інформатики:

 

0 років

<3 років

Бiльше 5 років

     1

7

5

Стан  викладання iнформатики в школах мiста здiйснюють 13 викладачiв  iнформатики. Мають фахову спецiальнiсть викладачiв  iнформатики  вчителi Полiшко Л.Ι., Якiвчик О.В.,  Кобец О.О та Черняк О.Є.,   математики ( 6 ), вчитель хiмiï та бïологiï (3).

 Розумiючи, що невiд’ємним компонентом життєвоï компетентностi сучасноï людини є iнформацiйна компетентнiсть, всi вчителi iнформатики бiльше уваги стали придiляти вивченню нових iнформацiйних технологiй в школi. Цьому сприяла можливiсть вивчення факультативних курсiв та курсiв за вибором. Ця робота проводиться майже у всіх  школах  та  гiмназiï.

Дедалi курс iнформатики стає найважливiшою частиною неперервноï освiти людини на всiх етапах навчання: дошкiльноï, початковоï, середньоï та повноï освiти у мiстi. Аналiзуючи цю роботу бажано вiдмiтити значнi змiни у поглядах на шкiльну iнформатику взагалi, однак у школах мiста переробцi змiсту вивчення курсу, переходу до повноцiнного загальноосвiтнього курсу вивчення iнформатики не придiляється належноï уваги. Вивчення iнформатики в початкових классах вiдбувається тiльки в школi  № 2 та № 13.

Тiльки учнi Селидiвськоï гiмназiï бiльш менш пiдготовленi до участi в другому турi мiжпредметних олiмпiад з iнформатики. На протязi кiлькох останнiх рокiв пернеможцями цих олiмпiад стають учнi 8-11 класiв гiмназiï. Вчитель Караша Г.Ι. пiдготувала переможцiв цих олiмпiад. Бiльша частина шкiл мiста участь у цих змаганням не приймає.

Треба вiдмiтити, що вже другий рік підряд  учнi нашого мiста приймають участь у мiжнародному конкурсi з iнформатики « Бобер»

( школи № 1, № 6, № 13 та гiмназiя).  Учні шкіл № 1 та № 2 приймали участь у всеукраїнському конкурсі « Шкільний лого».

Аналiзуючи виконання плану роботи за рiк слiд вiдзначити, що було проведено 5 засiдань , на яких було розглянуто такi питання:

- « Методика викладання  офісних програм в загальноосвітній школі» ( Семінар)

-  « Викладання інформатики в 10 класі».

- « Вивчення досвіду роботи передових учителів інформатики. З досвіду роботи з офісними програмами Бройченка А.Г.»

- «Знайомство з графічним редактором Paint.net та виконання практичної  роботи »

Задачі курсу Компютерної графіки. Практична робота»   ( семiнар).

- « Створення сайтiв та блогiв – це залучення учнiвськоï молодi до творчоï дiяльностi, розвитку творчих здiбностей школярiв».

  - « Педагогiчна спадщина  В.О.Сухомлинського та умови формування толерантностi учасникiв педагогiчного процесу».

- «Формування життєвих компетенцій шляхом продуктивної творчої роботи».

- « Забезпечення формування у випускників школи основ інформаційної культури та інформаційно-комунікативної компетентності».

 Розглядалися на засiданнях методичного об’єднання питання вивчення iнформатики в структурi 11 рiчноï школи, органiзацiя профiльного навчання та методичнi рекомендацiï щодо вивчення iнформатики у 10 класi за новими програмами. 

Багато уваги вчителi iнформатики придiляли самоосвітній   дiяльностi. Проблеми над якими працювали вчителi сучаснi, актуальнi та вiдповiдають вимогам сучасного уроку: « Технологiя роботи з обдарованими дiтьми в умовах профiльного навчання» (Караша Г.Ι.),

 « Методичне забезпечення сучасного уроку iнформатики» ( Полiшко Л.Ι.), « Розвиток громадянськоï компетентностi учнiв на уроках iнформатики» ( Хацько Т.М.), «Методи активiзацiï пiзнавальноï дiяльностi учнiв на уроках» ( Рева Л.В.).

Вчителi мiста приймають активну участь в роботi обласних семiнарiв ( Рева Л.В., Караша Г.Ι., Полiшко Л. Ι.), вiдвiдували семiнар по розв’язуванню задач пiдвищеноï складностï та олiмпiадних задач (Караша Г.Ι.).   Створенi та працюють шкiльнi сайти,  блоги вчителів, але не в усіх школах.

 В школах міста пройшли « Тижні інформатики», присвячені 25-річному ювілею викладання інформатики в школі. Ведеться підготовка вчителів до тренінгів по курсам за вибором.

           Основні завдання в роботі МО на наступний рік:

·  Продовжувати роботу по удосконаленню професійного рівня вчителів.

·   Використання проектної методики для формування навичок мислення високого рівня на уроках інформатики.

·  Пошук обдарованих дітей.

·  Вивчення та впровадження в учбовий процес нових технологій та нових офісних програм.

·  Особливості практичного впровадження компетентнісного підходу в процесі викладання інформатики в умовах  профільної освіти.

·  Створення та функціювання  в усіх  школах шкільних сайтів та блогів.