Сайт учителя школи №1 м.Селидового Реви Л.В.
Неділя, 24.09.2017, 15:01

 Аналіз роботи МО

Меню сайту
Форма входу
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




 

Аналіз

роботи МО  вчителів інформатики

м.Селидового  за  2009 н.р.

У 2009 році вчителі міста Селидове працювали над проблемою

« Удосконалення професійноï кваліфікаціï педагогічних кадрів, підвищення результативності та якості освіти шляхом впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в навчально-виховний процесс».

 

Стан викладання iнформатики в школах мiста здiйснюють 9 викладачiв  iнформатики. Мають фахову спецiальнiсть викладачiв  iнформатики  вчителi           Полiшко Л.Ι., Якiвчик О.В.,  Кобец О.О та Олiферук О.С., ( 4),   математики ( 4 ), вчитель хiмiï та бïологiï (1).

Розумiючи, що невiд’ємним компонентом життєвоï компетентностi сучасноï людини є iнформацiйна компетентнiсть, всi вчителi iнформатики бiльше уваги стали придiляти вивченню нових iнформацiйних технологiй в школi. Цьому сприяла можливiсть вивчення факультативних курсiв та курсiв за вибором. Ця робота проводиться у школах № 1, № 2, № 6, № 22, № 24 та  гiмназiï.

Дедалi курс iнформатики стає найважливiшою частиною неперервноï освiти людини на всiх етапах навчання:дошкiльноï, початковоï, середньоï та повноï освiти у мiстi. Аналiзуючи цю роботу бажано вiдмiтити значнi змiни у поглядах на шкiльну iнформатику взагалi, однак у школах мiста переробцi змiсту вивчення курсу, переходу до повноцiнного загальноосвiтнього курсу вивчення iнформатики не придiляється належноï уваги. Вивчення iнформатики в початкових классах вiдбувається тiльки в школi  № 2.

Тiльки учнi Селидiвськоï гiмназiï бiльш менш пiдготовленi до участi в другому турi мiжпредметних олiмпiад з iнформатики. На протязi кiлькох останнiх рокiв пернеможцями цих олiмпiад стають учнi 8-11 класiв гiмназiï. Вчитель Караша Г.Ι. пiдготувала переможцiв цих олiмпiад. Бiльша частина шкiл мiста участь у цих змаганням не приймає.

Треба вiдмiтити, що в цьому роцi  вперше учнi нашого мiста приймали участь у мiжнародному конкурсi з iнформатики « Бобер» ( школи № 1, № 6 та гiмназiя).

Аналiзуючи виконаня плану роботи за рiк слiд вiдзначити, що було проведено 5 засiдань , на яких було розглянуто такi питання:

- « Методика викладання  базового курсу iнформатики у 9 класi»( два заняття).

-« Практичнi роботи при вивченнi мови програмування Паскаль» ( семiнар).

- « Створення сайтiв та блогiв – це залучення учнiвськоï молодi до творчоï дiяльностi, розвитку творчих здiбностей школярiв» (семiнар).

- « Педагогiчна спадщина  В.О.Сухомлинського та умови формування толерантностi учасникiв педагогiчного процессу».

-«Формування життєвих компетенцій шляхом продуктивної творчої роботи».

Розглядалися на засiданнях методичного об’єднання питання вивчення iнформатики в структурi 12 рiчноï школи, органiзацiя профiльного навчання та методичнi рекомендацiï щодо вивчення iнформатики у 9 класi.  Вчителями було пiдготовлено  розробки урокiв та розробки всiх практичних робiт для 9 класу.

Багато уваги вчителi iнформатики придiляли увагу   дiяльностi. Проблеми над якими працювали вчителi сучаснi, актуальнi та вiдповiдають вимогам сучасного уроку: « Технологiя робот из обдарованими дiтьми в умовах профiльного навчання» (Караша Г.Ι.),  « Методичне забезпечення сучасного уроку iнформатики» ( Полiшко Л.Ι.), « Розвиток громадянськоï компетентностi учнiв на уроках iнформатики» ( Хацько Т.М.)»Методи активiзацiï пiзнавальноï дiяльностi учнiв на уроках» ( Рева Л.В.).

Вчителi мiста приймають активну участь в роботi обласних семiнарiв ( Рева Л.В., Караша Г.Ι., Полiшко Л. Ι.), вiдвiдувала семiнар по розв’язуванню задач пiдвищеноï складностï та олiмпiадних задач ( Караша Г.Ι.).

Створенi та працюють шкiльнi сайти в школах № 1, № 2, № 6, №17 та гiмназiï.

            Основні завдання в роботі МО на наступний рік:

·  Продовжувати роботу по удосконаленню професійного рівня вчителів.

·   Використання проектної методики для формування навичок мислення високого рівня на уроках інформатики.

·  Провести мiський конкурс проектів  на тему: «Безпека роботи дітей в Інтернеті».

·  Пошук обдарованих дітей.

·  Вивчення та впровадження в учбовий процес нових технологій та нових офісних програм.

·  Особливості практичного впровадження компетентнісного підходу в процесі викладання інформатики в умовах  профільної освіти.

·  Створення та функціювання  в усіх  школах шкільних сайтів та блогів.