1.1.Дана посадова інструкція розроблена на підставі:
·Тарифно-кваліфікаційної характеристики вчителя
·Закону України "Про освіту”
·Постанови Кабінету Міністрів України від 27.01.1993 № 64
·Закону України "Про охорону праці”
·Типового положення про службу охорони праці,
затвердженого наказом Держкомітету України з нагляду за охороною праці від
3.08.1993 № 73
·Положення про організацію охорони праці та порядок
розслідування нещасних випадків у навчально-виховних закладах, затвердженого
наказом Міністерства освіти України № 429 від 30.11.1993.
1.2.Учитель повинен мати вищу або середню професійну освіту
без вимог до стажу педагогічної роботи.
1.3.Учитель підпорядкований безпосередньо заступнику
директора з навчально-виховної роботи.
2. ФУНКЦІЇ ВЧИТЕЛЯ
ІНФОРМАТИКИ
Основними напрямками діяльності
вчителя інформатики є:
2.1.Навчання та виховання підростаючого покоління з
урахування специфіки навчального предмету та віку учнів;
2.2.Сприяння соціалізації дітей, формування в них загальної
культури, національної самосвідомості, свідомому вибору ними та подальшому
засвоєнню професійних освітніх програм;
2.3.Забезпечення режиму дотримання норм і правил техніки
безпеки в навчальному процесі.
3. ПОСАДОВІ
ОБОВ’ЯЗКИ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ
Учитель інформатики виконує такі
посадові обов’язки:
3.1.Здійснює навчання та виховання учнів з урахуванням
специфіки предмету, який викладає, проводить уроки та інші заняття в
закріплених за ним за розподілом навчального навантаження класах, забезпечує
під час занять належний порядок і дисципліну;
3.2.Реалізує освітні програми у відповідності до навчального
плану, власних поурочних планів, розкладу занять;використовує при цьому різні прийоми, методи
і засоби навчання;
3.3.Забезпечує рівень підготовки учнів, який відповідає
вимогам державного освітнього стандарту;
3.4.Виконує правила і норми охорони праці, техніки безпеки та
протипожежного захисту, забезпечує охорону життя і здоров’я учнів у період
освітнього процесу:
·проводить інструктаж учнів із безпеки праці на учбових
заняттях з обов’язковою реєстрацією в спеціальному журналі;
3.5.Вносить пропозиції з покращення та оздоровлення умов
проведення навчального процесу, а також доводить до відома завідуючого
кабінетом, керівництва про всі недоліки в забезпеченні навчального процесу, які
знижують життєдіяльність та працездатність організму учня;
3.6.Веде у встановленому порядку класну документацію,
здійснює поточний контроль за відвідуванням та успішністю учнів за прийнятою в
школі системою, виставляє оцінки в класний журнал і щоденник учня, своєчасно
надає адміністрації школи звітні дані;
3.7.Бере участь у встановленому порядку в підсумковій
атестації учнів;
3.8.Допускає у встановленому порядку на заняття представників
адміністрації школи з метою контролю та оцінки діяльності педагога;
3.9.Заміняє на уроках тимчасово відсутніх учителів за
розпорядженням заступника директора з навчально-виховної роботи;
3.10.Дотримується Уставу та Правил внутрішнього трудового
розпорядку школи, інших локальних правових актів школи;
3.11.Дотримується законних правил та свобод учнів;
3.12.Готується до занять, систематично підвищує свою
професійну кваліфікацію, бере участь у діяльності методичних об’єднань та інших
формах методичної роботи, прийнятих у школі;
3.13.Бере участь у роботі педагогічної ради школи та нарадах,
які проводить адміністрація школи;
4. ПРАВА
Учитель інформатики має право:
4.1Брати участь в управлінні
школою в порядку, який визначено Уставом школи;
4.2На захист професійної
честі та гідності;
4.3Знайомитись зі скаргами
та іншими документами, які містять оцінку його роботи, дає по них пояснення;
4.4Захищати свої інтереси
самостійно, або через представника, в тому числі й адвоката, у випадку
дисциплінарного або службового розслідування, пов’язаного з порушенням учителем
норм професійної етики;
4.5На конфіденційність
дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків передбачених
законом;
4.6Вільно вибирати та
використовувати методики навчання та виховання, навчальні посібники та
матеріали, підручники, методи оцінювання знань учнів;
4.7Підвищувати кваліфікацію;
4.8Атестуватися на
добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію та отримати її у
випадку успішного проходження атестації;
5.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
5.1В установленому
законодавством України порядку вчитель несе відповідальність за:
реалізацію не в повному обсязі освітніх програм у відповідності з
навчальним планом і графіком навчального процесу;
життя та здоров’я учнів під час
освітнього процесу;