Сайт учителя школи №1 м.Селидового Реви Л.В.
П`ятниця, 15.12.2017, 20:41

 Каталог статей

Меню сайту
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Головна » Статті » Мої статті

ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ, ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГІЙ

 ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ, ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГІЙ

     Характерною рисою нашого часу є зростання впливу наукових досліджень на всі сфери діяльності людства. Це стало можливим завдяки якісній зміні методології наукових досліджень, обумовленій широкою математизацією сучасної науки й використанням обчислювальної техніки та новітніх інформаційних технологій. Викладання матеріалу на основі інноваційних технологій сприяє розв’язанню таких актуальних проблем у навчанні, як:

- активізація аналітичного мислення учнів;

- розвиток дослідницьких навичок;

- розширення світогляду учнів;

- використання інформаційних технологій під час розв’язування найскладніших життєвих завдань.

     Формується глобальна інфраструктура інноваційної освіти людини, що ставить перед педагогом нові вимоги:

- підготовка дитини до життя в новому інформаційному суспільстві і його наступній фазі – суспільстві знань;

- ормування нової інформаційної культури й інформаційної компетентності, що базується на інформацій і знаннях;

- створення нового освітнього середовища – «життєвого простору» для задоволення потреб здобуття освіти тощо.

Найбільш ефективним способом формування компетентностей на уроці інформатики є самостійна робота учнів. Організація самостійної роботи за допомогою дистанційної освітнього середовища можлива на всіх етапах вивчення матеріалу:

-  формування нових знань;

-   закріплення вивченого матеріалу;

-  узагальнення та систематизації знань.

Пропоновані учням на уроках інформатики завдання повинні вчити реальному житті, тобто сприяти соціалізації учнів.   

Дуже ефективно проведення практичних робіт через веб-ресурси: дистанційні уроки, практикуми, тестування. В основі такої системи закладено метод навчання, який отримав назву «Природний процес навчання». Виконуючи такого роду завдання, школярі  отримують стійкі автоматизовані навички, компетентності. Теоретичні знання засвоюються без додаткових умов, вплітаючись в тренувальні вправи. Формування теоретичних і практичних навичок досягається в процесі систематичного вивчення матеріалів. Використання нових технологій дозволяють зробити візуальну інформацію яскравою і динамічною, побудувати процес навчання з урахуванням активної взаємодії школяра  з навчальним середовищем.

Як показує зарубіжний досвід, після застосування дистанційних форм навчання школярі  стають більш самостійними, мобільними й відповідальними. Без цих якостей він просто не зможе далі вчитися, мотивація до навчання велика, вони розвиваються і в подальшому стають прекрасними студентами та фахівцями, здатними навчатися протягом життя і володіти ключовими компетентностями. Навчання з використанням дистанційних засобів робить процес навчання більш творчим, індивідуальним, відкриває нові можливості для творчого самовираження учнів.

Майже всі учні мають електронні скриньки, тому учні можуть виконувати завдання практичних робіт та домашні завдання вдома та потім їх відправляти поштою на електронну пошту школи  - shcool1@meta.ua або вчителя  - reval09@meta.ua, робити записи за допомогою засобів ІКТ та обмінюватися інформацією під час уроку.

Також учні повинні вчитися використовувати електронні підручники або отримувати доступ до матеріалів уроку перебуваючи вдома,  в комп’ютерному клубі, класі.

На сьогоднішній день Інтернет є найпотужнішим ресурсом навчання. Жодна серйозна робота не обходиться без використання інтернет матеріалів, а деякі корисні роботи доступні тільки в інтернеті. Крім того, інтернет пропонує учням масу всіляких навчальних онлайн-програм, словників, відео та аудіо матеріалів.

Таким чином, вивчення інформатики з застосуванням дистанційного навчання – це прекрасна можливість для школяра  не тільки поглибити свої знання, але й отримати навички інформаційно-комунікативної культури, тобто компетентності в інформаційних і комунікаційних технологіях.

Навчання з використанням on-line навчальних систем допомагає учням заощадити багато часу і сил сформувати в собі правильні підходи до отримання знань. Дистанційна освіта стає прекрасною можливістю відкрити для школярів  нові горизонти у пізнанні навколишнього світу й отриманні потрібного обсягу знань.

В своїй роботі використовую Онлайн-тестування, користуючись онлайновою навчальною системою «Інформатика» .

Онлайнова система «Інформатика» складається з двох програмних модулів — учнівської та вчительської програм, які обмінюються даними з інтернет-сервером. Робота з програмою відбувається так: учитель створює школи і навчальні групи, призначає цим групам тестування (самі тести вже готові) та переглядає результати виконання тестових завдань. Учень вибирає певний тест та виконує завдання.

Для роботи з програмою вчителю потрібен код учителя, а учні мають вводити лише код школи, який створює та повідомляє їм учитель.


За допомогою системи учні отримують доступ до  наборів навчальних завдань до кожного уроку інформатики у 9 та 10 класах, а вчитель - засіб автоматизованого збирання результатів та перевірки завдань.  

Загальна схема роботи з системою є такою:                          
1) Учитель запускає програму для вчителя і створює школу;
2) Учитель у школі створює групу (клас);
3) Учитель призначає групі певне тестування у певний часовий період;
4) Учні проходять тестування за допомогою програми для учня;
5) Учитель переглядає результати.

Категорія: Мої статті | Додав: лв (03.10.2011)
Переглядів: 2989 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: