Основні вимоги до прикладних задач
1. Задачі повинні мати реальний практичний зміст,
який забезпечує ілюстрацію практичної цінності і значущості набутих
математичних знань.
2. Задачі повинні відповідати шкільним програмам і
підручникам за формулюванням і змістом методів і фактів, які будуть
використовувати в процесі їх розв’язування.
3. Задачі повинні бути сформульовані доступною і
зрозумілою мовою, не містити термінів, з якими учні не зустрічалися і які
вимагатимуть додаткових пояснень.
4. Числові дані в прикладних задачах повинні бути
реальними, відповідати існуючим в практиці.
5. У змісті задачі по можливості повинен бути
відображений особистий досвід учнів, місцевий матеріал, який дозволяє ефективно
показати використання математичних знань і викликати в учнів пізнавальний
інтерес.
6. Прикладні задачі повинні відображати ситуації
промислового і сільськогосподарського виробництва, економіки, торгівлі,
ілюструвати застосування математичних знань у конкретних професіях людей.
7. У прикладних задача числові дані, як правило,
мають бути наближеними, а при їх розв’язуванні необхідно використовувати
обчислювальні засоби, зокрема ЕОМ.
8. При розв’язанні прикладних задач у класах з
поглибленим вивченням математики їх формулювання може бути розширене і являти
собою деяке теоретичне зведення до проблеми, що вивчається. Сама проблема може
мати багатоступеневе розв’язання, при якому кожний наступний етап розвиває і
доповнює попередній.
|