Метод кейсів – групова форма організаціï
інтерактивного навчання, за якою учитель й учні беруть участь у безпосередньому
обговоренні ділових ситуацій і завдань. Кейси підготовляються у письмовій формі й складаються, читаються,
вивчаються та обговорюються, виходячи з потреб учнівськоï освіти.
Кейси –це навчальні матеріали, в яких сформульовано
практичні проблеми, що передбачають
колективний або індивідуальний пошук ïхвирішення.
Акцент навчання тут переноситься як на оволодіння готовими знаннями, так і на
співтворчість того, хто викладає, і того, кого навчають. Також результатом
застосування цієї форми організації навчання є не тільки знання, а й навички
професійної діяльності.
Кожний, хто хоч трохи зіткнувся
із кейсовим методом, вже не буде повністю викладати по старому, тому що
відбулося відновлення інтелекту. Кейс- метод виступає як спосіб мислення
учителя, оновлює його творчий потенціал.
На мою думку, цей метод дозволяє
індивідуально підходити до кожного учня, уникати завантаження учнів великим
обсягом теоретичного матеріалу, формувати в учнів навички самоменеджменту ,
уміння працювати з інформацією.
Використовуючикейс-метод , вирішуюяк учитель такі функції:
-отримання та накопичення нових
знань по предмету;
-постійне повторення та
узагальнення вивченого матеріалу;
-диференційований підхід на
різних етапах уроку:
-розвиток принципа партнерства
між учнями та учителем;
-зміщення ролі педагога із
«розжовування знань» до організації процессу їх здобуття;