Аналіз роботи МО вчителів інформатики м .Селидового за 2013 рік
План роботи міського методичного об’єднання вчителів інформатики м.Селидового на 2014 рік
Практичний семінар вчителів інформатики «Використання методів активного навчання при вивченні курсу « Сходинки до інформатики» відповідно до державних стандартів початкової загальної освіти»
26.02.2014 ЗОШ № 1 12.00
Мета: Розширити та удосконалити теоретичні знання та практичні уміння з питання викладання інформатики у початковій школі. Допомогти в організації професійного самовдосконалення та самоосвіти вчителів. Надати методичні рекомендації щодо впровадження Державного стандарту початкової загальної школи.
Перебіг семінару
І. Організаційний момент.
1.1. Реєстрація учасників семінару
1.2. Ознайомлення учасників з планом роботи. Щелконогова Т.О., методист ММК
ІІ. Теоретична частина.
2.1 Особливості організації навчальної діяльності при проведенні уроків « Сходинки до інформатики». Перегляд презентації.
Щелконогова Т.О., методист ММК
2.2 Інформатика у 2 класі. Специфіка організації уроків. Перегляд презентації.
Рева Л.В., керівник МО вчителів інформатики
2.3 Доцільність використання ігрової технології на уроках інформатики. Перегляд фрагментів уроків та їх обговорення. ( Вчителі)
2.4 Документація кабінету інформатики.
ІІІ Практична частина.
3.1 Створення та використання відео-уроків при вивченні інформатики ( Рева Л.В.)
3.2 Перегляд відео- уроків
3.3 Використання програми Camtasia Studio 7 для створення відео. Практична робота



:
Практичний семінар вчителів інформатики
Дата проведення: 15.10.2014р.
Місце проведення: ЗОШ №2
Початок семінару: 11.00
Тема. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках інформатики. Організація науково-дослідницької діяльності учнів.
Мета. Розширити та удосконалити теоретичні знання та практичні уміння вчителів з питання розвитку творчих здібностей учнів, роботи з обдарованими дітьми. Сприяти організації роботи з професійного самовдосконалення та самоосвіти вчителів.
План проведення семінару
І. Організаційний момент.
1.1. Реєстрація учасників семінару.
1.2. Ознайомлення з планом роботи. Єлістратова Л.Г., методист ММК
ІІ. Теоретична частина.
2.1. Від творчого вчителя до творчості учнів. Технологія розвитку творчих здібностей дітей.
Єлістратова Л.Г., методист ММК
2.2. Метод проектів у розвитку творчих здібностей учнів на уроках інформатики.
Полішко Л.І., вчитель інформатики ЗОШ №6
2.3. Організація науково-дослідницької діяльності учнів . Перегляд презентації.
Рева Л.В., вчитель інформатики ЗОШ №1,
керівник міського МО
2.4.Із досвіду організації науково-дослідницької роботи учнів.
Черняк О.Є., вчитель інформатики ЗОШ №13
2.5. Про проведення веб-марафону «Викладання інформатики в основній школі: нові горизонти інформаційних технологій».
Рева Л.В., вчитель інформатики ЗОШ №1,
керівник міського МО
2.6. Документація кабінету інформатики. Про особливості зміненої програми з інформатики у 5 класі.
Рева Л.В., вчитель інформатики ЗОШ №1,
керівник міського МО
ІІІ. Практична частина.
3.1. Доцільність використання ігрової технології на уроках інформатики. Перегляд фрагментів уроків та їх обговорення.
Зайцева Н.В., вчитель інформатики ЗОШ №2
3.2. Знайомство з програмою вивчення сліпого десятипальцевого набору тексту.
Хацько Т.М.,вчитель інформатики ЗОШ №2
3.3. Розвиток творчого потенціалу інтелектуально обдарованих дітей з системами управління базами даних Access. Практична робота.
Хацько Т.М.,вчитель інформатики ЗОШ №2
ІV. Підведення підсумків. Опитування щодо планування роботи на наступний рік.