Сайт учителя школи №1 м.Селидового Реви Л.В.
Неділя, 22.10.2017, 20:11

 Дистанцiйне навчання

Меню сайту
Форма входу
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Методичні рекомендації

щодо організації самоосвітньої діяльності учнів 

Самоосвіта - цілеспрямована, вільна та самостійна пізнавальна діяльність, спрямована на задоволення інтересів, потреб людини в пізнанні навколишнього світу і себе самої в ньому. Це  складний вид систематичної пізнавальної діяльності, під час якої людина сама ставить перед собою пізнавальні цілі й завдання, визначає шляхи їх досягнення, контролює хід самостійної роботи з надбання знань та сама оцінює і вдосконалює їх результати. 

Зміст самоосвіти школярів частіше за все пов’язаний з поглибленим вивченням окремих навчальних предметів, задоволенням пізнавальних інтересів у процесі позакласної та позашкільної діяльності. Практика показує, що в процесі самоосвіти учні мають утруднення, які помітно знижують інтенсивність самоосвітньої роботи, ведуть до згасання інтересу до неї. Ці утруднення пов’язані з відсутністю в школярів умінь та навичок самостійної розумової праці, невмінням систематизувати отриману інформацію  та співвідносити її зі своїми прогалинами в знаннях основ наук. Тому досить висока результативність самоосвіти практично неможлива без уміння навчати себе.

Любі діти! Пропоную вам розглянути деякі варіанти контрольних робіт. Вони можуть бути корисними як для підготовки так і для повторення та проведення підсумкових  і діагностичних робіт. Успіхів вам!

 

Математика  6

Математика  9

           Математика 11

          Алгебра 8

          Геометрія 8

       Діагностичні контрольні роботи з алгебри 9 клас

      Діагностичні контрольні роботи з геометрії 9 клас