Сайт учителя школи №1 м.Селидового Реви Л.В.
Субота, 20.07.2019, 16:22

 метод кейсів

Меню сайту
Форма входу
Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0





Кейс-метод

Метод кейсів – групова форма організаціï інтерактивного навчання, за якою учитель  й учні беруть участь у безпосередньому обговоренні ділових ситуацій і завдань. Кейси підготовляються у письмовій формі й складаються, читаються, вивчаються та обговорюються, виходячи з потреб учнівськоï освіти.

Кейси –це навчальні матеріали, в яких сформульовано практичні проблеми, що передбачають колективний або індивідуальний пошук ïх  вирішення. Акцент навчання тут переноситься як на оволодіння готовими знаннями, так і на співтворчість того, хто викладає, і того, кого навчають. Також результатом застосування цієї форми організації навчання є не тільки знання, а й навички професійної діяльності.

Кожний, хто хоч трохи зіткнувся із кейсовим методом, вже не буде повністю викладати по старому, тому що відбулося відновлення інтелекту. Кейс- метод виступає як спосіб мислення учителя, оновлює його творчий потенціал.

На мою думку, цей метод дозволяє індивідуально підходити до кожного учня, уникати завантаження учнів великим обсягом теоретичного матеріалу, формувати в учнів навички самоменеджменту , уміння працювати з інформацією.

Використовуючи  кейс-метод , вирішую  як учитель такі функції:

-отримання та накопичення нових знань по предмету;

-постійне повторення та узагальнення вивченого матеріалу;

-диференційований підхід на різних етапах уроку:

-розвиток принципа партнерства між учнями та учителем;

-зміщення ролі педагога із «розжовування знань» до організації процессу їх здобуття;

-розвиток творчих здібностей учнів.